Autodesk algemeen Support

Tik hier je Autodesk foutmelding in

000 Hoe log ik met mijn Autodesk account in?

001 Hoe download, installeer of activeer ik een Autodesk product?

002 Waar vind ik mijn serienummer

003 Waar vind ik mijn productkey?

004 Melding "Contact your administrator to request permission to use this product"

005 Hoe voeg ik een gebruiker toe?

006 Hoe pas ik de rerchten van een gebruiker aan?

007 Hoe vraag ik een vorige versie van de software aan?

008 Hoe vraag ik een licentie aan voor thuisgebruik?

009 Hoe vraag ik direct support aan bij Autodesk?

 

 

 


Q. Hoe log ik met mijn Autodesk account in?

A. Inloggen in je Autodesk Account kan via https://accounts.autodesk.com
Gebruikersnaam: <vaak je e-mailadres>
Ben je je wachtwoord kwijt?
Druk dan op forgot.

Naar boven

 

 

 


Q.  Hoe download, installeer of activeer ik een Autodesk product?

A. Volg onderstaand filmpje en leer hoe jij jou Autodesk product kan downloaden, installeren en activeren!

Naar boven

  

 

 


Q. Waar vind ik mijn serienummer?

A. Het serienummer van je Autodesk product kun je eenvoudig terugvinden in je Autodesk Account. Let op alleen de contract manager heeft toegang tot deze informatie.

Naar boven

 

 

 


Q. Waar vind ik mijn productkey?

A. Klik daarvoor op onderstaande pagina.
     https://www.cadkoop.nl/product-key            

Naar boven

 

 

 


Q. Ik krijg de melding “Contact your administrator to request permission to use this product” hoe kan ik dit oplossen?

A. Dit komt dat er geen of de verkeerde eindgebruiker(s) bekend zijn bij Autodesk. Voeg een gebruiker toe of pas de rechten van een gebruiker aan, start daarna de software opnieuw op en kies voor de optie “Sign in as a different user”, kies vervolgens voor het zojuist aangemaakte account.

Naar boven

 

 

 


Q. Hoe voeg ik een gebruiker toe?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

Naar boven

 

 

 


Q. Hoe pas ik de rechten van een gebruiker aan?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

Naar boven

 

 

 


Q. Hoe vraag ik een vorige versie van de software aan?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

Naar boven

 

 

 


Q. Hoe vraag ik een licentie aan voor thuisgebruik?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

Naar boven

 

 

 


Q. Hoe vraag ik direct support aan bij Autodesk?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

Naar boven

 

 

 



Naar boven

 

 


  • Fusion Team of BIM 360 Team
  • cadabonnementen